Interclub Oudenaarde

27/01/201719:30 - 22:30 Golf & Country Club OudenaardeFeest commisie

Omschrijving evenement

UITNODIGING
Naar jaarlijkse traditie worden U en Uw partner hartelijk uitgenodigd om op vrijdag 27 januari 2017 deel te nemen aan de lnterclub Nieuwjaarsbijeenkomst in het stijlvolle kader van het kasteel van de Golf- & Countryclub te Petegem.

Vanaf 19.30 u. kunt u samen met vrienden en kennissen wat bijbabbelen en genieten van een uitgebreide Walking Dinner met drank à gogo.
Deze non-profit organisatie is dit jaar in handen van Lionsclub Oudenaarde.

Hoe inschrijven?
Om de organisatie vlot te laten verlopen en dubbele inschrijvingen te vermijden,  schrijft iedereen zich persoonlijk in via één van de deelnemende clubs.
De secretaris van elke club zal de namen verzamelen [ eventueel ook deze van een partner die geen lid is van een deelnemende club) en de volledige lijst tegen 20 januari doormailen naar: lions.oudenaarde@gmail.com
Deze doorgestuurde lijst is bindend voor de facturatie van de club.
De kostprijs voor deelname bedraagt€ 35 per persoon, te betalen aan uw club.

Locatie evenement

Golf & Country Club Oudenaarde